Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2010, 23:56   #159
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Næææ, jeg kan desværre ikke hale mit håndklæde ud af ringen i øjeblikket, men jeg håber da inderligt jeg en dag vil være i stand til det...

Jeg ved bare fra min egen sag, at jeg KUN kunne tænke førtidspension, og jeg havde en eller anden forventning om, at bare jeg fik den, så ville alt blive godt.
Men sagen er jo den, at den kun giver fred og ro, den bringer ikke helbredelse eller noget større håb med sig, for man bliver overladt til sig selv med en hel bunke papirer der siger, at man altså aldrig får det bedre!
Jeg ville ikke støde nogen, men formulerede mig måske ikke så tydeligt, og tænke mere, at det bare må være rart at få på skrift, at der stadig er håb for ens tilstand, at der muligvis stadig er behandlingsmuligheder og en lille bitte chance for, at man måske kan rejse sig igen og helt undgå alt det med en førtidspension - jeg troede bare, at det var sådan en drøm vi alle kunne have engang imellem....men beklager at jeg tog fejl og fik formuleret mig lidt kejtet.
Men det kommer sig måske også af, at jeg stadig, selvom jeg er førtidspensionist, drømmer om en mirakelpille der kan fjerne alt det grimme, så jeg kan få afmeldt pensionen og begynde på et nyt og spændende kapitel i mit liv...som rask, hvilket jeg jo aldrig har prøvet.

Så i min lille hjerne, så ser jeg jo sådan en erklæring med 'næppe udtømt' og muligvis bedring osv osv, som sådan et dokument hvor der stadig er et lille håb inden endestationen, hvor erklæringen bliver mere dyster og definitivt fjerner håbet.

Selvfølgelig skal du kæmpe, det er slet ikke dér jeg vil hen! Jeg mener bare, damn hvor må det være rart at kunne klynge sig til et håb om noget andet end førtidspension, jeg skriver stadig til min psykiater hvert halve år, og spørger om der ikke er kommet nye piller på marked som kunne tænkes at virke, men desværre...ikke endnu. Men jeg drømmer da om han en dag siger ,,jo Helene, der er kommet en ny pille som jeg vitterligt tror vil kunne hjælpe dig'', bare det at kunne få en chance mere, woooow. Hehe.

Sidst redigeret af Ninja; 14-08-2010 kl. 23:58.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat