Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2010, 22:22   #157
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Tak Anne-Mette,

Jeg har lige fået aktindsigt, idag. Det ser ud til, at de har alle dokumenter på nær min korrespondance med psykiateren. I aktindsigten indgik blot kopi af alle de dokumenter jeg allerede har, samt kopier af alle de rykker mails jeg har haft sendt

Derudover var der et journal notat hvor sagsbehandlerne har skrevet og tænk sig den seneste jeg har haft har kun skrevet et eller to notater på 10 mdr.

Jeg er stensikker på, at jeg skal have min pension, det tog mig tid at erkende dette efter min arbejdsprøvning sidste år, så bliver jeg bare ærgerlig når nogen skriver, at man også skal prøve at se positivt på det og ikke bare tænke i ftp. Jamen det gør man jo, man vil jo kæmpe for sin sag for der er ingen andre der gør det. Det tager enormt på ressourserne men det bliver man jo ikke "rask" af. Jeg kan kun blive ved med at kæmpe indtil min sag er gjort fyldest, jeg har ikke noget at gemme på.

Når jeg får kræfter, sammen fatter jeg en mail til min sagsbehandler, det må blive en dag i næste uge forhåbentlig

kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat