Se enkelt indlæg
Gammel 14-08-2010, 09:39   #151
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej med jer,

Tak fordi I stadig gider være med på min tråd, det er opløftende med nogle råd og guide lines til at komme videre og kun på K10 er stedet hvor man får dette .

Det skal lige siges, at alle mine forrige sagsbehandlere kalder sig "Arbejdsmarkeds konsulenter". De er alle i afklaringsteamet og hende den sidste var så åbenbart teamleder. Ham der stod for min arbejdsprøvning kalder sig "virksomheds konsulent" kan jeg se af de mails jeg har fra ham.

Mht. diagnose der har jeg ikke fået skrevet det den "sidste" psykiater skrev, det var som flg.:

F.32.1: Depressiv enkeltepisode, p.t. af moderat grad (kronisk?)

F 62.8 Personlighedsændring efter langvarig arbejdsmæssig belastning.

Som svar på mine mails til psykiateren svarede han som flg.:

"Jeg har nu læst dine mails og jeg har kigget på min erklæring og konklusion endnu engang. Jeg kan ikke se, at jeg kan formulere det anderledes, og jeg mener også, at jeg gav udtryk for under vores samtale, at prognosen var tvivlsom det har jeg også skrevet.

Også at du næppe ville få pension efter den behandling, der var givet hidtil, og jeg synes at det er fint, at du og din psykiater nu er gået igang med et af de præperater, som jeg nævner i konklusionen, nemlig et dual action præperat.

Når og hvis der er gået 2 -3 mdr. på den behandling, og du ikke har fået det bedre, kan man efter min mening udtale sig endeligt og definitivt om prognosen og din funktionsevne, men først da."


Det sidste han skriver er måske meget godt ??

Jeg bør vel sende kopier af det hele til kommunen, det kan jeg så gøre pr. mail ved at scanne det.

Næste problem er så bare at min egen psykiater jo heller ikke har vist sig at være så kontant som han SKAL være. Det er nok ham, der skal give den sluttelige bedømmelse og jeg håber godt nok ikke at den bliver vævende. Det må jeg jo fået skåret ud i pap eller bede den nye sagsbehandler om at spørge kort og kontant.

Mon ikke jeg skal få sendt al korrespondancen til min tidligere sagsbehandler og bede om at få etableret kontakt med den nye ?

Det er mega hårdt og ligesom at starte forfra, jeg kunne godt tænke min at skrive til min "tidligere" sagsbehandler om hvordan det kan betale sig at jeg skifter på nuværende tidspunkt, det vil jo forsinke sagen yderligere. Det er jo ikke min skyld at min arbejdsprøvning nu er 1½ år gammel. !

Ihhh altså, sikke en redelighed.

EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat