Se enkelt indlæg
Gammel 31-08-2007, 09:32   #19
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
PMH jeg kan kun give dig ret, min første tanke da jeg så det du havde sat ind var også AHVA det kan ikke passe.

formuleringen går helt galt i det du har sat ind for det kan læses på flere måder.


Der står jo netop :
Er der nogen, som ikke kan få dækket sine merudgifter?
"Personer, der modtager førtidspension tilkendt efter de indtil 1. januar 2003 gældende regler,"


altså dem der ikke kan søge §100 er dem der har fået tilkendt ftp indtil den 1. januar 2003.

Men den du har fat i her, det er også en rigtigt dårlig formulering men som også Inger skriver så kan du hvis du er tilkendt pension efter 03 søge §100 jeg vil lige senere se om ikke jeg kan finde et sted i loven hvor det er bedre formuleret.

For den ovenstående formulering ligner en der er lavet ene og alene for at forvirre

Men som Inger også skriver så har hun fået at vide at hun kan søge §100 og jeg har lige været på kommunen for en måned siden som bisidder for en førtidspensionist som også skulle høre om muligheden for noget økonomisk tilskud også her var beskeden at skulle han have hjælp til noget så var det efter en § 100 han skulle søge

så den er altså god nok men jeg kan sagtens forstå din forvirring
  Besvar med citat