Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2010, 19:35   #17
Linuzmor
Hjemmevant på K10
 
Linuzmors avatar
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 229
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Linuzmor er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af V_Brask Se meddelelser
Hej

Kommunen må ikke sende svar ol. via mail, e-boks eller SMS. Da man bl.a. ikke ser disse elementer som sikre. Der sendes trodsalt personfølsomme oplysninger.
Ja det var hurtigt, du blev indkald, men det afhænger af hver der er plads i rådgiverens kalender......
Som syg føler jeg også, at systemet heletiden spænder ben. Økonomien er gået fløjtende, man endte som dårlig betaler, bliver behandlet som skidt, og skal heletiden finde sig i at ens sag står stille. Min har stået stille siden 1 januar, det eneste der er sket er at jeg fik KH og blev ændret i matchgruppe og sygemeldt på kh. Jeg har ramt kontanthjælpsloften, og ender snart på gaden, da jeg ikke kan betale huslejen og får afslag på alt jeg søger.
Tro mig udover den manglende mdr kontanthjælp, så kan jeg følge dig. Min familie var så venlige og komme med en kasse fyldt med mad til ca 14 dage. Det var bedre end penge, men omvendt viser det også bare at jeg lever under fattigdomsgrænsen.
Kanon venner du har, men dette burde ikke være nødvendigt i vores samfund! <jeg havde aldrig troet det hele skulle ende på den her måde, har mange gange haft lyst til at give op og sende kommunen et afskedsbrev- men det ville jo ikke gøre godt for nogen. Jeg synes for det første at det er helt forkert man ender på KH blot fordi man er langtidssygemeldt og endelig finder ud af hvad der er galt, for mig har det taget mange år, arbejdede og knoklede, var selvstændig med eget frisør firma, så jeg kunne ikke gå ned! Først da min søn kom hjem og var fuldstændig ødelagt, og vi efter et par måneder fandt ud af, at han havde en depression og at dette var arveligt, faldt jeg sammen, da han var ved at komme ovenpå. Kunne simpelthen ikke mere og var ved at hoppe ud fra Broen.

Jeg sygemeldte mig selvom jeg ikke havde "råd", men denne gang var det altså "next step" psykiatisk hospital. Siden er jeg blevet "forfulgt" af kommunen, med mistro, møder med angst hos sagsbehandler, afslag af ansøgning om husleje-hjælp, FTP og alt der følger i den forbindelse.

Fik afslag på FTP og afslag på husleje-hjælp og bor nu idag hos min veninde på et værelse og kun fordi hun har skiftende arbejds-vagter klarer jeg mig, for jeg har mest lyst til at være alene. Min familie forstår mig ikke, de har jo altid set mig putte masken på, uden at vide at jeg var i *******de indeni. Nu tager de så min kontanthjælp, hvad mere kan der snart ske? Jeg ville ønske at, jeg var rask, kunne arbejde og være "normal", men jeg vil sige at dette danske system kun har har gjort min situration værre. Heldigvis har jeg min søn, min psykiater som ønsker og gør alt hvad de kan for mig. Min søn har været så "heldig" at hans depression er blevet opdaget i tide, mens min har varet hele mit liv, uden at jeg anede at det var dét der var galt med mig!

Undskyld det blev lidt langt, men jeg har så meget indeni mig efter et langt liv at det løb af med mig. Ser frem til ugen der kommer, om jeg får mine penge eller "de" ( kommunen) finder en måde at gøre det hele lidt mere surt på!
Linuzmor er ikke logget ind   Besvar med citat