Se enkelt indlæg
Gammel 27-07-2010, 10:17   #7
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
Pædagogisk assistent?

Hej Nullemusen

Nu ved jeg ikke om det er assistentuddannelsen du har i tankerne, men jeg ved at denne tager 2 år og 9 måneder med 54 ugers skole og resten fordelt på 2 praktikker, hvor der er mange lektier og 37 timers mødepligt om ugen på både skole og praktiksted.

Er du, med dine hukommelses- og koncentrationsproblemer, i stand til at klare dette + nogle timers lektielæsning hver dag?

Har du hjælp på, også efter skoletid? Og kan det passes ind med det hjemlige/familiemæssige?

Hvis det er noget du selv virkelig ønsker og er i stand til, så siger jeg GO FOR IT, uanset om det er denne uddannelse eller en anden form for pædagogisk uddannelse, men jeg vil alligevel råde dig til lige at være HELT sikker på at du kan og at du har AL den hjælp du måtte have behov for undervejs før du springer ud i det.

Med din sygdom og det offentlige system har du vist haft rigeligt med nederlag i forvejen. Jeg ønsker ikke at se dig få et nyt hvis det kan undgås.

Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat