Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2007, 23:14   #14
majs
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 31-12 2006
Indlæg: 268
Styrke: 18
majs er rigtig godt på vej
Jeg kan skisme godt forstå at du ikke kan se dig selv i de væresteds tilbud der gives fra kommunen, for de er jo ofte målrettet mod en bestemt klientgruppe, som man ikke ummidelbart kan se sig selv i, men:
Netop disse har ofte et ekstra område at tage vare om, nemlig opsøgende arbejde for de udstødte og det handler ikke kun om misbrugere, men netop om de´, som ikke formår at få skabt/vedligeholdt sit netværk/sin omgangskreds og de er rigig gode sparingspartnere til at komme videre!
Selv har jeg gjort brug af disse, for netop at få en i tale, som kunne lede mig videre og hun kom hjem til os og hørte virkelig på og fulgte op, for netop at få den kontakt som du også ønsker: E´N sagsbhandler/hjælper i systemet og det arbejder hun fortsat på, for mig/os.
I mellemtiden fil jeg medhold i min anke og blev annerkendt under persongruppen for §100, og deri har jeg videresendt min klage til kommunalbestyrelsen og MEGET udtrykkeligt bedt dem om at meddele mig hvem der er min sagsbehandler!
For alle siger: Det er ikke mit bord, men den eller den vil ringe tilbage..... ja, det sker rigtig mange gange og for hvem der er ikke er så utålmodig og krævende som jeg, kan ser meget snart gå rigtig lang tid, hvor man lige så stille mister den sidste rest af kontakt til omverdenen.
og til sidst, vil jeg minde dig om, at hvis du på nogen måde er inden for hjæmmehjælp/omsorg, har de ( hmm, mig bekendt?) pligt til at fremlægge en handlingsplan for dig!
Godt at du kom herind, på K10, for her er mange gode oplysninger at forfølge og mange der sagtens kan følge dig/andre der trænger til energi, vilje og nye veje frem i livet.
Godt du ikke bare regsinerer!
Knus og lykke frem ;-)

og glem ikke at spørge ind her igen, for vi er mange der forbliver som vi er her, i håb om det bedste for alle!

Mvh
majs
majs er ikke logget ind   Besvar med citat