Se enkelt indlæg
Gammel 06-07-2010, 20:51   #1
garage50
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2010
Indlæg: 63
Styrke: 14
garage50 er ny på vejen
fra fleksjob til førtidspension

Har virkelig brug for rådgivning. Jeg blev tilkendt fleksjob april 2008. Blev ansat i en bank hvor jeg arbejdede 12 timer om ugen. Blev sagt op maj 2009 pga. finanskrisen. (var glad for arbejdsstoppet, da det var alt for hårdt). Har det sidste halve år arbejdet som pædagogmedhjælper, også 12 timer om ugen. Jeg er rigtig, rigtig glad for at komme ud, og at have arbejdskolleger. MEN prisen er bare alt for dyr. Jeg kan ikke få det til at hænge sammen her hjemme. Har mand, og 2 børn på 12 og 14 år. Lige nu er jeg godt i gang med at ødelægge hele min familie og mig selv. Jeg bruger de få kræfter/ressouser jeg har på mit job, og det hele sejler på hjemmefronten. Med det mener jeg, at jeg ikke har kræfter til at være mor og kone. Jeg er så træt så træt. Og har mange smerter. (Jeg er kronisk smertepatient). Jeg kan godt se jeg bruger mine ressouser helt forkert, men ved ikke hvordan jeg stopper det. Jeg ved godt inderst inde at førtidspension ville være det bedste for mig. Men hvordan bærer jeg mig ad... Hvem skal jeg snakke med om min situation...
Hilsen en ullykkelig mor på 45 år
garage50 er ikke logget ind   Besvar med citat