Se enkelt indlæg
Gammel 05-07-2010, 14:53   #25
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
ak ja moral er nu meget godt .....

i de gode gamle dage, da jeg en kort overgang var ansat som mælkesjasker på enigheden, ville nogle personager placerer et stempelur, ved frokoststuen....

dette stempelur, blev sørme påkørt 3 gange af en gaffeltruck, og nåede i den tid jeg var der ikke og blive funktionel...(kan ikke lige sammenlignes) ...oooog dog.

en kontrolenhed vil altid kunne omgås, af den listige medarbejder (uden moral)....

vi skal nok over i den anden grøft, og have en holdningsændring.........

for i min erindring står det dog tydeligt, at vi på enigheden altid fik vores arbejde effektueret, men de gamle folk der var ansat, brød sig blot ikke om stempelur.

selv om der bliver placeret stregkoder eller lign på den gamles dør, vil den driftige snyder altid finde en udvej.... det er bare ikke den vej det skal gå.....

nu skal der blot lues ud med det grove hakkejern, nye ansatte skal have den løn som sig høre til, og ikke spidses af med almisser, som kun er med til og tiltrække "dem" vi ikke ønsker ansat.......

og politiske konsekvenser .... tjaaa med den dårlige evne til overblik, som den givne omsorgsborgmester viste, kan jeg blot sige, lad hurtigst muligt suppleanten overtage, så får hun da ikke kvajet sig mere,.... hun kan overgå som blyantspidser, for efterkommeren...

dette var endnu en observer fra eders ace dk.....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat