Se enkelt indlæg
Gammel 04-07-2010, 16:53   #7
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Nu er det ikke min sagsbehandler, men min venindes jobkonsulent der har sagt det.

Det er en meget lang og tung tekst for mit hoved, men har dog læst noget af det.

Citat:
Fleksjob forsvinder ikke...men men.. skulle forslaget blive vedtaget, er det jo helt sikkert at: vi får mindre i løn end nu for hvilken arbejdsgiver vil betale mere end han er tvunget til????
Det vil sige, at forslaget ikke er vedtaget endnu?
Det vil sige at det er muligt at blive tilkendt flex på de gamle regler lidt endnu?

For som jeg læser det, så er det klart en meget stor foringelse af flexjob ordningen, hvor der kun bliver tænkt på store besparelser og slet ikke er tænkt på de svage flexjobber, som ikke er i stand til at arbejde i flere timer eller hårdere for at få del i de gulerødder der er for enden af bjerget.

Dog kan jeg godt forstå, at de gerne vil sætte et loft for tillæg ved de store lønninger, 36.000kr om måneden er s... da også mange penge, så det synes jeg er fuldt forståeligt.

Men at åbne op for muligheden for mindre end 12 timer om ugen, synes jeg er en udemærket ide, men kan ikke gennemskue, hvad en flexjobber som starter på feks 4 timer om ugen og får arbejdet sig op til 8 timer, men det er max tid for denne, hvor stor en del af gulerødderne vil denne så få?, jeg kan ikke se gevinsten.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat