Se enkelt indlæg
Gammel 01-07-2010, 11:35   #10
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Hvis i er gift og du tjener i om-egnen af 22.000 kr vil han ikke kunne få nogen hjælp og der er mange ting der tæller ind så spørg mere direkte om hvad det er du vil vide som buster skriver

Og hvis jeg var dig så ville jeg bruge alt min energi på at holde hans sag på rette køl og sørge for at det ikke bliver aktuelt med kontanthjælp, når de 52 uger er gået har han jo forlængelses muligheder og dertil kommer der jo også den nye § som gør at hvis man ved at han ikke kan komme tilbage til ordinært job men endnu ikke har fået pension eller fleks så er der også en forlængelses mulighed der...

Så brug energi på at holde ham på rette spor (eller retter kommunen på rette spor) og få orden på lægepapir og undersøgelser osv så han helst ikke kommer dertil hvor han kommer på kontanthjælp...

men kontanthjælpen kan du læse om her http://www.glostrup.dk/For%20borgere...j%C3%A6lp.aspx det er Glostrup kommunen men det er det samme alle steder så tog bare den der kom først

Der er ingen forskel på om du kommer på kontanthjælp fra sygedagpenge eller arbejde, forskellen ligger i aktiveringen som han ikke skal hvis han har lægepari på sygdom

Held og lykke håber det bedste for din mand
  Besvar med citat