Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2010, 00:56   #10
Havedammen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Havedammens avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2009
Lokation: Struer Kommune
Indlæg: 178
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Havedammen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nogen der har et bud på, hvordan jeg kommer til at sidde i det, nu når sønnen fylder 18 år?

Pensionen bliver vel den samme, men hvad med boligsikringen - jeg ved den går ned, men går den yderligere ned hvis han arbejder? Og hvor meget må han tjene?

Jeg kan ikke finde ud af om jeg har råd til han bliver boende, eller om han må flytte, så jeg ikke går helt ned økonomisk..

Han ved ikke hvad han vil, den ene dag vil han i gang med tømrer uddannelsen (SU) og den næste dag vil han bare fortsætte i McDonalds hvor han er maneger...og kan tjene en hel del mere (fuld løn) end hvad han kan få på SU.

Børnebidraget er forlængst røget, fordi han tjener for meget, og jeg har lige fået en opgørelse fra boligsikringen, hvor jeg har fået for meget i 2009 (fra 1/7 - 31/12) og skal betale 3000 kr tilbage.....

Nogle ideer/erfaringer/gode råd eller andet??


Han er myndig som 18 årig og alt hvad han tjener vi blive beregnet i husstandsindkomsten, så længe han er opført på adressen

Hvis han tjener så meget, hvorfor ikke finde ham et værelse i nærheden af dig og på den måde kan i altid hjælpe hinanden i hverdagen stadigvæk ??
Havedammen er ikke logget ind   Besvar med citat