Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2010, 22:16   #18
carlos
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-03 2007
Indlæg: 6
Styrke: 0
carlos er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Hej Carlos ...

Jeg ville starte med en plan

Allerførst når man ansættes i et fleksjob SKAL der forligge en ansættelseskontrakt, i denne skal arbejdsforhold og timer fremgå , har du ikke en sådan skal du med det samme kontakte dit jobcenter og henlede deres opmærksomhed på at du aldrig har fået en ansættelseskontrakt ...

Er du i fagforening ? hvis du er det så kontakt dem er du ikke så skynd dig at melde dig ind, du kan få god brug for dem ...

Så sætter du dig ned og skriver et brev til den jobkonsulent du har snakket med sidst og denne gør du opmærksom på dine arbejdsforhold hvordan de påvirker dit helbred hvad der er blevet sagt af jobcentermedarbejder og af chef og at du gerne vil have dette på skrift...

Samtidig gør du opmærksom på at du helbredsmæssigt ikke kan klare det og at du har bedt dem om hjælp uden at få dette , at du har fået at vide at du bare kan finde dig et andet fleksjob og så på den måde komme væk fra jobbet, du skriver at du er bange for at dit helbred vil lide varig skade at det job ikke er under de betingelser som det blev lavet på og at du stiller dig uforstående over for den ringe hjælp og vejledning du får fra jobcenteret , og at du hvis ikke du får noget hjælp fra dem til at få orden i dine arbejdsforhold vil være nød til at tage videre skridt inden du får uoprettelig skader på helbreddet ...
og at du agter at kontakte din fagforening ...

ve mig om ikke det kan få dem igang ... dette brev sender du i kopi til din jobkonsulent , din sagsbehandler og til din jobkonsulents chef (du kan få navne på din kommune )

Samtidig med brevet sørger du får at ligge en aktindsigtserklæring med så du lige kan få fat i alle de papir der ligger i din sag ....

og kan du vitterligt ikke klare jobbet så må du en tur til lægen og sygemelde dig ... er dit helbred forværret så HUSK det er vigtigt at du får opdateret din ressourceprofil ved ændringer i helbreddet ...
Hvor er det dejligt der er nogle der kan komme med noget konkret. Jeg er medlem af fagforening og vil straks kontakte dem.
Mange tak for et brugbart svar.
carlos er ikke logget ind   Besvar med citat