Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2010, 22:05   #24
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Hvis nogen dukkede op udenfor min dør, blev de ganske enkelt ikke lukket ind. De ville komme til at stå udenfor døren. Der står ingen steder i loven at jeg har pligt til at lukke fremmede mennesker ind i mit hjem, heller ikke at kommunen eller anden offentlig myndighed har ret til at kommer der uden min tilladelse (med mindre de har en dommerkendelse/ransagningskendelse)

Sidder egentligt og bliver en anelse nervøs for at den undersøgelse netop kan ligge til grund for diverse "smarte" idéer når de til efteråret vil rode med førtidspensionen. Og er ikke helt så sikker på at alle bliver hørt i den sag, når man tænker på hvordan det er gået med dagpenge o.lign. Og sorry, men det er altså svært at undgå politik ifm. det "fantastiske" spørgeskema.

Enteneller, tja, måske skal man passe på med at være for kæk. Men humøret kan de ikke tage fra dig. Og mit får de dælme ikke! Hvis de skulle få den opfattelse, så kan de finde en kopi af en artikel om hvordan kroniske smerterpatienter klarer de daglige smerter i min sag og læse lidt om det! Så kan de da lære lidt der
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat