Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2010, 18:39   #1
rygskade
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Indlæg: 13
Styrke: 14
rygskade er ny på vejen
Afslag om Førtispension

Jeg har været på arbejdsprovning i slutrapporten skriver :arbejdsevne er ophørt og jeg kan ikke vende tibage til arbejdsmarkedet ,lægekonsulenten i erhvervscenter skriver ;Svær kronisk ryglidelse der er ikke yderligere behanlingsmuligheder og arbejdsevnen er nedset til det ubetydelige; efter 6 måned jobcenter send mig til en speciallæge i Arbejdsmedicin hen skriver; patienten er udsat for en arbejdsulykke som har ført til en invaliderende ryglidelse ,Trods massiv behandling med smertestillende medicin har skadelidte daglige rygsmerter MR scanning er fundet diskusprolaps ,det er helt dominerende limiterende faktor er ryglidelsen. Tilstanden synes stationær og der ses ikke at være udsigt til bedringsmuligheder;men jeg fik afslag om førtidspension fordi lægekonsulenten i komunen skriver ; er behandlingsmuligehederne udtømt , da der ikke er nogen foklaring på ,at borgeren har smerter .lægekonsulenten finder , at borgeren funksioniveau kan bedres , hvis borgeren holder op med at ryge og taber sig. kan man gøre soden ? hvem kan hjelp mig , hilsen Rygskade
rygskade er ikke logget ind   Besvar med citat