Se enkelt indlæg
Gammel 15-06-2010, 13:31   #92
Cillenolle
Hvor skulle jeg ellers være
 
Cillenolles avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-04 2009
Lokation: Nordsjælland
Alder: 52
Indlæg: 181
Blog Indlæg: 22
Styrke: 16
Cillenolle er ny på vejen
Siden sidste indlæg er jeg kommet op af det sorte hul. Der er lidt mere styr på tingene, ikke helt, for det er ikke mig der har styringen, men kommunen.

Mine sygedagpengeforlængelse var egentlig ment at skulle stoppe her 30/6 og jeg har lige afsluttet 7 uger arbejdsprøvning. Ikke meget og ikke nok, synes hverken jeg eller stedet, men det er ikke os der bestemmer. Det var den ovennævnte tidsfrist, der "bestemte".

Fordi jeg altid får kørt mig selv lidt op, tog jeg fat i min sagbehandler, for at få lidt svar og ro på. Hmm de havde glemt at informere mig om, at jeg har fået yderligere 13 ugers forlængelse og at det nok går lidt trægt pga. sommerferie. Ventetid igen igen. Altid vente og det øger usikkerheden og tvivlen om mig selv og min sag.

Efter at have læst en bestemt sag, er jeg ekstremt bange for at blive afvist. Heldigvis har jeg min fagforening med, så jeg er ikke alene.

Nu går jeg "bare" og venter på rapporten fra min arbejdsprøvning, for før sker der ingenting. Jeg hader den ventetid og den usikkerhed, der følger med. Og mit forløb har ikke engang varet særlig længe, set i forhold til mange herinde.
__________________
Cillenolle - nu med blog
Cillenolle er ikke logget ind   Besvar med citat