Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2010, 09:57   #121
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Lone,

Jeg får også lykkepiller, men det er mere mod min angst. Ellers bruger jeg meget og ligge på sofaen og hvile mig, samt gå til træning når jeg "skal", det hjælper mig meget. Der må bare ikke være for meget "belastning" i hverdagen. Jeg kan ikke både handle, være der for mine børn og gå til træning, det er for meget, så jeg prøver at få handlet 1 -2 gange om ugen, samt fx. planlægge at den dag jeg skal gøre rent, der skal jeg ikke til træning osv. Det handler ofte om at planlægge sig ud af det, så man kan holde sin stress fra døren.

Jeg fik faktisk et mail svar fra min sbér her til morgen allerede, hun skriver at hun er fuldstændigt booket op med møder i dag og i morgen, men vil prøve at ringe til mig i løbet af ugen ang. min mail. Nu må jeg så forberede mig på det og stille de relevante spørgmål, for jeg hører jo sikkert ikke mere fra hende før efter sommerferien.

Jeg gad ligeså godt eller hellere få en kommunikation pr. mail, for jeg er så hurtig i en tlf. Jeg må øve mig i at være tålmodig og ikke stresse, evt. skrive det ned hun siger i mens.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat