Se enkelt indlæg
Gammel 14-06-2010, 02:34   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af empowerment Se meddelelser
Indskudslån søges ikke som en enkeltydelse, men som det det er. Indskudslån. Det forekommer mig at det (i det mindste her) kun gives til almennyttigt boligbyggeri. Svartiden plejer at være meget kort. Et par dage... præmisserne for disse lån er vist individuelle. Kontakt kommunens boligkontor. Held og lykke
Man kan godt søge og få hjælp som enkeltydelse (har fået det også til privat udlejer) dog skal man have prøvet alt andet først (både bank og alm boligindskudskån) og man skal som andre skriver også vurderes individuelt og man skal have en meget god grund til at ville flytte ..

Citat:
Oprindeligt indsendt af rubin21 Se meddelelser
Jeg undersøgte det for ikke så længe siden og da fik jeg at vide, at man kunne godt låne til private lejemål, men der var tilbagebetaling og ofte med meget høje afdrag...1000- 1500,- pr mdr var meget normalt. Man skulle dokumentere alle udgifter og lave økonomiskema og så vuderer de ud fra det.

Det fik du forhåbentlig på skrift, jeg fik mit lån og skulle skrive under på at det skulle betales tilbage og efter en økonomisk vurdering satte de det i bero et par år , og nu betaler jeg 200 kr om måneden på det... så det er vist noget de har bundet dig på ærmet
  Besvar med citat