Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2010, 18:38   #27
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.809
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Bare jeg sad over for......

dig Kære Miniature.

Jeg kan tage fejl men......således opfattet:
Du, nu en ung kvinde, har set kendsgerningerne i øjne og besluttet dig at få ro i din hverdag. Du ønsker pension.

Her vil de professionelle endnu ikke tillade din ansøgning kommer til Pensionsnævnet da en nidkær kommunal lægekonsulent der er ansat administativt, hvilket indebærer at vedkommendes lægeløfte er ej gældende i dit tilfælde.

Da vedkommende læge, enten af misforstået faderfornemmelser eller af hensyn til Rigets økonomiske tilstand pludseligt se at du er psykisk påvirket af din situation som der sikkert kan sættes en fin diagnose på.
Men uanset hvad din psykiske tilstand pt er kan enhver idiot jo regne ud:

At du skal have pension OMGÅENDE således at du kan LEVE et liv med overskud, glæde, fester, koncerter etc og ikke tækkes en lægekonsulent der bedømmer at du ikke er udredt.

Så jeg kan kun gentage mit råd: Kontakt DUKH og lad dem råde dig. Men fortsæt her på k10 med dine spørgsmål. Din erfaring håber vi også at få glæde af i fremtiden.

Efter min beskedne mening er din sag UHYRLIG.
FANDEN tage dem.

Mange hilsner

PS. hvis det er korrekt at du ikke engang har fået udfærdiget en resourceprofil beviser det kun at du er omgivet, enten af tåber eller mennesker der ikke vil dig det godt. Nogle vil måske mene at de ikke har været tilfredse med DUKH, men det er IKKE det det drejer sig om men at din sag bliver placeret i den skuffe hvor den bliver taget ALVORLIGT....det kan DUKH være eksponent for.

Sidst redigeret af phhmw; 13-06-2010 kl. 19:40.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat