Se enkelt indlæg
Gammel 11-06-2010, 18:30   #103
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej med jer,

Nu har jeg lige overskud til at opsummere konklusionerne i min sag og det vil jeg gøre så jeg kan få råd og ideer til den videre fremfærd heraf.

Jeg har mødtes med min veninde som også skal være min bisidder i mit næste møde med min sagsbehandler som jeg fik i februar 2010. Jeg har siden min sag startede haft 4 forskellige sagsbehandlere, 2 af dem er stoppet i min kommune.

Jeg startede min sag som afklaring mod fleksjob, men blev efter arbejdsprøvning klogere og nu går jeg efter at kommunen indstiller mig til pension i ht. §18.

Konklusionen fra kommunens job konsulent, som jeg så meget lidt til på min arbejdprøvning lyder som flg.

" Det er min vurdering af EE med sin resterende arbejdsevne vil have meget lidt at tilbyde arbejdsmarkedet. Såfremt EE skal indgå på arbejdsmarkedet i en stilling hos en arbejdsgiver vil det fodre et sted med stor social rummelighed, god menneskelig forståelse og tolerance og accept af det enkelte menneske.

Jeg tror, at jobkonsulenten prøvede, at skrive sig ud af hans fravær. Jeg vidste jo ikke bedre, da jeg aldrig har været i arbejdsprøving før og tænkte, jamen det kører jeg jo bare, men de 6 mdr. arbejdsprøving er altså endt ud i 1 side arbejdsevne vurdering !! Ikke meget og når jeg læser den hele syntes jeg at den er "hurtigt skrevet".

Min sagsbehandler indhentede i maj 2009 ligeledes en uvildig psykiatrisk læge erklæring. Jeg bad om muligt om samme psykiater som skrev erklæringen på min i 2007, hun skrev jeg ikke måtte komme i job prøvning og lukkede således mine sygedagpenge dengang, men hun "kendte" mig jo. Psykiateren konkluderes i juni 2009:

" Prognosen er dårlig, hvad angår tilknytning til arbejdsmarkedet. Der bør forsøges behandling med medicin for ADHD, men det vurderes, at p. ikke trods effekt heraf vil kunne fungere på arbejdsmarkedet, men måske have gavn heraf i forbindelse med samvær med sine 2 børn. Pt. bør dertil have tage blodprøver for at udelukke stofskifteproblemer som forværrende faktor til de psykiske problemer. Der vurderes ikke at være nogen arbejdsevne hos denne pt. i noget erhverv - og således heller ikke behov for skånehensyn.

Jeg fik efter flg. foretaget måling af stofskifte som var helt normalt og har tillige afprøvet ADHD medicin i form af "Modiodal" kort, men jeg blev totalt speedet og droppede det. Min egen psykiater og psykolog har efter flg. konstateret at jeg ikke har ADHD, men måske træk heraf.

Efter de to rapporter, sender min daværende sagsbehandler min sag til lægekonsulenten. Han tager lige et par mdr. og kommer med en vurdering hvor han beder om yderligere rapporter. Ej jeg skriver resten senere, jeg skal lige spise, det bliver for langt det her.

Velbekomme EE

Jeg orker ikke at skrive flere konklusioner, de er alle til min fordel, på nær den fra en overlæge på psykiatrisk skadestue hvor jeg var indlagt i 4 dage. Hun, som jeg ikke kender eller har mødt, har skrevet at den angst lidelse jeg har (generaliseret angst) da burde kunne behandles, men i øvrigt henviser hun i det hele taget til min psykiater, som har rapporteret efter flg.

Nu hænger lægekonsulenten sig så i hans 2 vurdering af min sag i denne overlæge fra skadestuen, og han "foreslår" at vi får hende til at vurdere rapporten fra min psykiater for yderligere psykiatrisk afklaring !!

Min sagsbehandler spørger efter flg. min hvad jeg siger til det !!?? Hvad ved jeg det er vel hende der skal have en mening ? Er det ikke Andersine ? Eller andre sbére på K10 og iøvrigt ?

Min veninde var så som sagt over og gennemgå min sag med mig om hun fatter jo heller ikke hvorfor der pludselig skal dannes rundesang omkring min sag og hvorfor skal der det ?. Er det fordi jeg bare er 42 somre i år og indtil 2006 har været velfungerende på arbejdsmarkedet, men nu må krybe til korset uden indtægt de sidste 4 år. Hvorfor afslutter min sagsbehandler bare ikke min sag, hun er Teamleder, fagligkoordinator og ekspert i ressourceprofiler, jeg har dog ikke set skyggen af min endnu.

Pt. efter spørger vi et møde efter hun har hørt om overlægens kommentar på min psykiater, er der andet vi kan bede om og få hende til at bekræfte på det opkommende møde. Min veninde som kun har fulgt min sag kort, fatter ikke at de ikke ud fra en arbejdsevne vurdering, en psykiatrisk lægeerklæring fra uvildig psykiater, en fra egen psykiater og psykolog samt egen læge, der ensstemmigt siger: " nul arbejdsevne, skal have ro" ikke bare lukker sagen med ftp.

Hvad er meningen ???

Sidst redigeret af Stezu; 12-06-2010 kl. 12:18. Årsag: indlæg lagt sammen - skriv venligst til flere i samme indlæg og brug rediger-funktion ved tilføjelser
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat