Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2010, 07:29   #18
hopper
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 10-09 2009
Indlæg: 322
Styrke: 15
hopper er ny på vejen
Citat:
havde skrevet et brev til din Borgmester og de byrådsmedlemmer på det social område
forlagt sagen i et kort resmué

Men hvad siger din egen læge?
min egen læge følger min sag meget tæt
Jeg har skrevet til Leder af jobcenter, men hun forsvare selvfølgelig sagsbehandleren ;-(

Jeg har haft lægerne med inde over, men det skider sagsbehandleren også højt og hellig på, selvom selveste lægekonsulenten her til sidst har ændret syn på sagen og skrevet det samme udpluk som Professoren har...


Jeg har haft fagforeningen med indover sagen, de har faktisk gjort et godt stykke arbejde, men da jeg fik advokat på trak fagforeningen sig tilbage efter aftale fra undertegnede, for der var ingen grund til at begge var på sagen.

Advokaten har som sagt anket alle de breve jeg har fået i Maj, (Varsling af sygedagpenge stop, sygedagpenge stop, partshøring, samt svar fra ankerne)

Hvis den skal i retten står jeg godt, advokaten siger at jeg skal have kontanthjæp indtil sagen er afgjort, men det kan jo tage en krig.

Grunden til at jeg er gået igang med den her behandling i Karlslunde er at Professoren har skrevet at det er sidste change for at få mig tilbage til arbejdsmarkedet, og hvis behandlingen ikke har hjulpet står min sag til en sikker Førtidspension uden diskutioner...

Indtil videre har den ikke hjulpet og jeg har ca. 3 måneder tilbage


Jeg syntes da godt nok at i har været på kontanthjælp i lang tid, det er der sikkert en god grund til, jeg troede ikke det var muligt at få konthjælp i så lang tid.
Men jeg syntes da også at det var grotesk at jeg skulle bekræfte jeg var ledig når jeg har sådan en god sag, men jeg tager lige derop igen for det kan sku ikke passe, jeg er faktisk rigtigt sur over at de kan tillade sig at behandle folk på den måde, man er jo totalt magteløs.

Jeg har i den forbindelse tænkt mig at gå til medierne (Tv2øst) jeg syntes at folk skal vide hvordan de er, jeg syntes ikke at andre skal behandles på den måde.

Her i sidste uge var der flere artikler i avisen hvor der var flere i Sorø kommune der også have nogle lunde de samme problemer at kæmpe med...

Så det er på tide der bliver sat en stopper for det ;-)
hopper er ikke logget ind   Besvar med citat