Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2010, 19:11   #1
Physen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Physens avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Alder: 37
Indlæg: 105
Styrke: 15
Physen er ny på vejen
Hvor kan jeg få hjælp ?

Godaften til jer alle..

Nu opretter jeg endnu et indlæg, jeg går i distrikt psykiatrien.. Og er sygemeldt fra mit studie hvor jeg har fået lov at tage orlov, jeg blev sygemeldt efter en trafikulykke hvor min psyke fik et knæk.. Jeg havde i forvejen adhd - ocd - personligheds forstyrrelse og nu mener min behandler jeg har fået stærk angst.

Jeg har fået seroquel til at slappe af på, og vi er gået i gang med samtaler og skal med sikkerhed proppes med flere præperater!

Jeg har spurgt hende med hensyn til min uddannelse om hun mener jeg vil være klar til det til august eller om jeg skal tage orlov et halvt år mere! Grunden til jeg har behov for svar fra hende er at mine tidligere behandlere sagde til mig at de synes ikke jeg skulle gå igang med uddannelse og at jeg ikke ville kunne gennemfører den samt de ikke mente jeg ville kunne varetage et job på fuldtid i hvertfald! Jeg valgte ikke at lytte til dem og det har resulteret i det kæmpe nederlag jeg har nu! Så det vil jeg ikke igennem igen, jeg føler ikke selv jeg kan overskue at komme igang igen - men omvendt vil jeg også gerne bare være færdig.. Jeg er så bange for at jeg aldrig kommer igang med noget igen da jeg har det af h til og bryder mig ikke om at komme hjemmefra.. Men jeg har brug for at vide hvad jeg gør hvis ikke jeg kommer igang igen ? Hvem beder man om hjælp, så jeg evt. kan finde ud af om jeg reelt set kan klare et fuldtidsarbejde ..

Puha det er rodet, håber i forstår
__________________
Når en dør lukkes åbnes en anden. Men vi har ofte så travlt med at ærgre os over den lukkede dør, at vi ikke end ænser den åbne.
Physen er ikke logget ind   Besvar med citat