Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2010, 22:55   #82
Lunasdatter
Lever på K10
 
Lunasdatters avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-04 2010
Alder: 72
Indlæg: 1.669
Styrke: 16
Lunasdatter er ny på vejen
Helt ok EE...

Jepsen jeg er på ledighedsydelse... og jeg er bange for at jeg er en af dem der vil ha svært ved at få et flexjob.. både pga min alder, men også pga en del skånehensyn..

Uha, det der med mange forskellige sagsbehandlere kender jeg alt for godt.. det er 5 år siden jeg blev sygemeldt.. så jeg har haft en masse.. og også flere som jeg bare fik brev om .. og et par dage efter så kom der et nyt brev med en ny sagsbehandler
Så da jeg fik hende som jeg har nu, så skulle jeg jo lige høre om hun havde tænkt sig at rejse til en anden by .. eller om hun skulle være gravid de næste par år ... heldigvis svarede hun nej til begge ting

Det er altså bare drøn irriterende at din sagsbehandler ikke lige svarer på din mail.. hun behøver jo ikke at bruge oceaner af tid på det.. hun skal jo bare lige inform. dig om det sidste nye eller svare på dine spørgsmål..
Jeg skrev en mail til min sagsbehandler her i weekenden.. hun skulle da lige høre hvordan jeg havde det i min arbejdsprøvning og mandag lå der svarmail fra hende.... Og jeg mailer også et par gange om ugen med min jobkon.

Nu har jeg jo ikke erfaring i fp.. men hvis man nu ser logisk på det, så fatter jeg simpelthen ikke at de forskellige parter på rådhuset ikke lige laver et rundsbordsmøde... finder ud af hvilke lægepapir der er brug for - får det indhentet og så fiser sagen afsted til pensionsteamet..
hehe men når jeg læser de forskellige tråd herinde så kan jeg jo læse at det er ønsketænkning der jeg ser som logisk

Kh
Lone
Lunasdatter er ikke logget ind   Besvar med citat