Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2010, 22:27   #81
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Lunasdatter Se meddelelser
Krydser fingre EE for at din økonomi klarer sig så du kan blive boende.. for det er nr 1 at kunne bo tæt ved ens unger..

Min nedgang i økonomien har betydet at jeg måtte flytte en en anden og meget mindre lejlighed..
Og nu håber jeg så bare på at min 2. arbejdsprøvning er overstået så vi kan komme videre.. blev jo visiteret til flexjob på 15 tim pr uge for 1½ år siden.. og pt er jeg nede på omkring 5 eff. timer pr uge .. så jeg er spændt på hvor jeg går hen... om det stadig vil være flex eller om det hedder fp

Jeg er også så heldig at ha både en smadder god sagsbehandler og en smadder god jobkonsulent .. og jeg føler at de begge arbejder for mig.. uden skjulte dagsordner..
Kh
Lone
Hej Lone,

Jeg overså dig lige Sorry.

Det lyder dejligt at du er visiteret til fleksjob,er du så på fleksjob ydelse ?

Altså jeg har haft 4 forskellige sagsbehandlere, den ene har jeg slet ikke mødt og den sidste her som er teamleder har jeg kun "kendt" siden februar 2010. På det møde jeg havde med hende i februar sagde hun at jeg bare kunne maile hvis jeg havde nogle spørgsmål, det har jeg så gjordt ind i mellem, men jeg har sjældent fået svar. Det var selv om det var korte mails eller "RYKKER" mails. Jeg ved bare ikke rigtigt hvordan hun står, men tror at hun er på min side, men hun må jo også følge lægekonsulentens vurdering, jeg ved ikke lige hvad der skal til !!??

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat