Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2010, 17:32   #10
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Hvorfor skriver hun "mig og min familie", når hun rent faktisk mener "mig og min kæreste"? Mon ikke tanken var, at folk skulle tro, at hun havde børn?

Hvorfor skriver hun "desværre arbejdsløs". Hun har jo selv sagt op, uden at sikre sig et job andetsteds.

Hvad er det regeringen har ødelagt? Havde hun planlagt at gå arbejdsløs i 4 år i Sønderjylland?
det hele er jo lave for at lyde som om VKO har ødelagt hendes liv hun sagde op i januar for a flytte sammen med kæreste ago selvforskyldt arbejdsløs.hun skriver mig og min familie er det næsten alle menesker siger med børn..og allerede igår sagde tv news det samme som bt skrev her til i dag selvfølgelig var hele anonce planlagt men de blev taget med bukserne nede længerre er den ikke..må være noget galdt vhis man vil give/give utryk for at VKO har ødelagt hendes liv..ja VKO osv men sagen er jo hvad der er planlagt og ligge 2 +2 samme og få det til at give 4..og LO boss sagde i nemmlem linierne at ja den var ikke helt tjekket til bunds inden den blev trykket.og de var jo selv med til at lave den hvorfor bruge tid penge de kunne have brugt til at hjælpe andre nå nej LO 3f hjælper kun social havde jeg lige glemt

Citat:
Hvad er det regeringen har ødelagt? Havde hun planlagt at gå arbejdsløs i 4 år i Sønderjylland?
arbejdsløs er ikke sjovt frivillig tvang til at søge på noget du ved du ikke vil kan osv men jobcenter osv er pisse ligeglade de vil abreh ave deres bonus så hvis hun troer det er en lej så kan hun tro om..jeg er så kun heldig jeg har haft 3f med lige fra starten..men jeg er stadig nød til at møde op wtf.skla end søge et hvor de siger vil have en kvinde det fatter de så heller ikke.beklager off topic men der var tale om arbejdsløs som hun skrev
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat