Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2010, 16:25   #1
Marrouas
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
Marrouas er ny på vejen
Interview med brøkpensionist

Hej alle.

Mit navn er Michelle Arrouas, jeg er journaliststuderende ved SDU og arbejder på en eksamensopgave i form af et tv-indslag om brøkpensionister

Jeg vil gerne sætte fokus på problematikken om førtidspensionister, der får brøkpension fordi de har boet/arbejdet i udlandet.

I den forbindelse leder jeg efter en brøkpensionist, der har boet/arbejdet i et andet EU-land, som har lyst til at stille op til et interview.

Interviewet er til et tv-indslag som jeg producerer som eksamen. Det vil ikke blive vist for andre end mine censorer, men jeg vil muligvis kontakte dig igen til august, når jeg starter i praktik på Politiken for at lave et interview til en artikel. Jeg skal optage interviewet senest her i weekenden (d.5.-6.juni).

Hvis du er interesseret i at stille op må du meget gerne sende en mail til mig på michellearrouas @ gmail.com og fortælle lidt om din historie som brøkpensionist: hvilket land har du boet i, hvor mange år har du boet i udlandet, hvad ligger din brøkpension på (angivet i brøk) osv. Du kan også svare her på indlægget.

Jeg håber meget på at høre fra jer, der jeg gerne vil sætte fokus på problemet.

Med venlig hilsen
Michelle Arrouas
Journaliststuderende
Marrouas er ikke logget ind   Besvar med citat