Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2010, 00:52   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Det er der ikke mange muligheder for at svare på ud fra det du skriver her

Men nu skriver du at du har været mange år på kontanthjælp og har psykiske problemer er der papir på dem ?

Har du fået lavet en ressourceprofil på kommunen , har kommunen lavet en handleplan for dig , hvad er du i match ?

Hvis jeg var dig så ville jeg med det samme sætte mig ned og få skrevet til kommunen at du vil have aktindsigt (find en erklæring under nyttige link ) og søg så også aktindsigt ved dine læger (alle du har været ved ) tag kopier af det hele (fra læger) bestil en tid ved din sagsbehandler og sig så at du ønsker at høre om muligheden for revalidering og hør hvad de siger, men sørg for at du har læst dine papir først og aflevere dine lægepapir, så skal i tage den derfra , men igen det kommer helt an på hvad kommunen ligger inde med af papir på dig om de overhovedet i alle disse år har indhentet lægepapir osv ..

Har du været i aktivering ?

Når du snakker med dem så er det vigtigt at det ikke lyder som om du vil have en revalidering pga kun økonomi, for det bliver svært der skal være begrundelse i dit helbred også
  Besvar med citat