Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2010, 10:15   #6
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Andersine85 Se meddelelser
Tja, jeg taler da med vores lægekonsulent, og omvendt, hvis der er nogle afklaringsspørgsmål... alt andet er da spild af tid....
Hej med jer,

Andersine, du taler med din lægekonsulent, men er det ikke et krav at sb. og lk. taler sammen undervejs og forstår hinanden korrekt og forhåbentlig kommer frem til den samme konklusion omkring klienten ?.

Nu var min sag i sygedagpenge ikke omkring en læge konsulent, burde den have været det ?? Jeg blev jo afvist for yderligere forlængelses grundlag da en/deres psykiater skrev en linie til sidst i hendes erklæring "klienten bør ikke arbejdsprøves".

I min ftp. sag har den være omkring lægekonsulenten en´gang, han fik den i maj 2009 og min sb. fik den retur i sept. 2009. Derefter var der "lige noget" min sagsbehandler (den tidligere af dem) skulle tale med lægekonsulenten om for hun var ikke helt enig i hans vurdering. Så tænker jeg, kunne de ikke have talt sammen undervejs og blive klogere på min situation og mulighed for tiltag ?

Min nye sagsbehandler som er teamleder i afklaringsteamet, har forhåbentlig forstand på at få stillet diverse spørgsmål til lkéns "prævurderinger" ??!!

MTV, du har fuldstændigt ret, lægekonsulenten og sagsbehandleren burde tale sammen inden der overhovedet tages stilling til hvilke rapporter, der skal stilles med og hvilke undersøgelser der bør foretages. Det burde være en stor del af "spareplanen".

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat