Se enkelt indlæg
Gammel 26-05-2010, 09:23   #8
stina2630
Ved at vænne sig til K10
 
stina2630s avatar
 
Tilmeldingsdato: 02-01 2010
Indlæg: 17
Styrke: 15
stina2630 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg ville med det samme skrive til den sagsbehandler der har sagt sådan til dig og bede om at få bekræftet på skrift at der hun mener der IKKE skal laves ressourceprofil og at hun har kompetance til at vurdere hvad der skal ske ud fra lægepapir (spørg ind til hendes uddannelse som læge ) og samtidig ville jeg så lige spørge hvordan hun kan vurdere din sag når hun nægter at lave din ressourceprofil som hun skal i forhold til loven ...

Du kan ganske rigtig bede om en ny sagsbehandler men der skal være en grund (som du jo har) men rigtigt tit får man afslag på en ny sagsbehandler så jeg ville helt klart skrive til den sagsbehandler du har nu sådan at du kan få noget dokumentation for det du siger (ellers er chancen stor for at hun bestemt ikke har sagt sådan ) så det vil gavne dig både i forhold til at det måske kan skræmme hende til at få lavet din opfølgning som hun skal , og i forhold til begrundelse for skift og ikke mindst en evt klage over sagsbehandling


Så har jeg skrevet til min sagsbehandler og bedt om svar..
Ca. 4-5 timer efter fik jeg svar.

"Jeg er ikke din sagsbehandler mere og den ressurceprofil er lavet. Din nye sagsbehandler skal indtille dig til flexjob"

Så nu er jeg da lidt spændt på hvad der sker
stina2630 er ikke logget ind   Besvar med citat