Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2010, 13:41   #30
lola44
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-12 2009
Lokation: Viborg
Alder: 41
Indlæg: 165
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
lola44 er ny på vejen
Hej Florken.
Der er flere grunde til at jeg skriver den selv, først læste jeg et par steder her på k10, at der var flere der havde gode erfaringer med, at deres resurceprofil var blevet mere presis og uden fejl, hvis de selv havde lavet et udkast, med deres egne ord.

En anden grund er, at jeg har fået ny sagsbehandler, som ikke kender mig og stadig ikke har læst min journal (det tyder det ikke på), da min sag er blevet syltet længe nok, synes jeg der skal ske noget nu.

Da jeg første gang nævnte en opdatering for min sagsbehandler, sagde hun direkte, at det havde hun ikke tid til, det er ikke godt nok, det ved jeg godt, men gider rent ud sagt ikke bøvlet, med at få hende til det og når jeg alligevel går og venter, så synes jeg, at jeg lige så godt kunne bruge tiden, til at forsøge at påvirke min sag, med mine egne ord.

De 11 sider er jo kun en klade indtil videre, jeg har jo været til møde i dag, og min socialrådgiver var meget begejstret for det jeg havde lavet.

Vi har nu aftalt, at jeg får det lavet færdigt og renskrevet, til om tre uger, hvor hun vil læse det igennem, inden det bliver afleveret på kommunen.
lola44 er ikke logget ind   Besvar med citat