Se enkelt indlæg
Gammel 20-05-2010, 09:40   #51
halse
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2008
Indlæg: 883
Styrke: 17
halse er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af superkok Se meddelelser
ja og det rager mig en papp and min hujleje er detn samme stiger ikke er med alt vand varme strøm store kabel pakken står enda i min kontrakt huslejen kan ikke stige ved et voerforbrug. så lad det bare stige :P om 50 år er der jo ingen der kan sige noget som helst om heller ikkeo m jorden er her eller om der er noget der hedder kontanthjælp fp eller om danmark høre under tyskland eller om konge huset er nedlagt og vi har en president.men som sagt vi lever alle på forskellige måder jeg har til dagen og vejen skal jegh ave en tand trukket ud har jeg penge til det er det dyre så som 20.00 klassen ja det har jeg så ikke om må bede om hjælp

Det er muligt din husleje , kabelpakke , vand og varme ( på trods af kommende afgiftsforhøjelser ) ikke stiger.
Det er jo alt sammen meget heldigt for dig. Hvad med din mad , stiger den heller ikke , har du også en aftale med købmanden om at han ikke må sætte priserne op.
Med hensyn til at man ikke kan se 50 år ud i fremtiden , det er muligt , det ændrer bare ikke ved at overførselsindkomsterne er faldet med 5% til den tid som følge af dette forslag.
halse er ikke logget ind   Besvar med citat