Se enkelt indlæg
Gammel 16-05-2010, 00:12   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jamen så er jeg en af de heldige (og det burde man så mene gav mindre stress ikk ) Mine læger har hele tiden været dem der har sagt stress , min kommune gav udover en fleksvisitering et år med teraput til at lære mig at håndtere min stress.
Mine jobkonsulenter har hele tiden været strikse over for arbejdsgiver mht til min stress , og da mit job blev for stresset sagde de med det samme at jeg skulle stoppe...
og i sidste ende fik jeg pension pga følgesygdomme til stress ,...

Min fib er registret som sekundær pga stress , mine migræner er registret som stress relateret og fremprovokeret ... og alligevel magter jeg at blive stresset fatter det sq nogen gange ikke og når jeg er stresset er jeg langt langt fra rationel og ved ikke selv hvad jeg føler eller tænker eller tror ... stress er sq noget underligt noget ....

tog en stress test idag klarede en score på 214 godt klaret (og ja tiden ved lægen er bestilt selv om jeg ved at der ikke er meget andet at gøre end det jeg gør i forvejen , prøv at tage den og så gå til lægen med scoren de burde tage det alvorligt går der for lang tid inden man gør noget kan man for uoprettelig skader , men altså i mit tilfælde blev der gjort noget og skaderne kom alligevel
(men for det meste har jeg held med at bruge de værktøjer jeg har lært, og så kan det ske at det løber helt løbsk for mig som det gør pt og der burde der sq komme nogen og lukke en inde )

Og en ting undre mig og dem der har behandlet mig .
Depression har jeg indtil nu kunne holde mig ude af .. men men .,..

Gå til jeres læge og vil denne ikke høre på jer så skift læge det er ikke noget at lege og spøge med (selv om den her omgang har givet et vægttab på 18 kg og det var tiltrængt men nok ikke lige det sundste )

http://www.forebygstress.dk/stresstest_3.htm
  Besvar med citat