Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2010, 16:25   #15
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Nu kan jeg ikke lige huske alle refusions regler ,men hvis kommunen for refusion fra staten til at betale til en der senere viser sig at være social bedrager og denne så bliver opdaget og skal betale tilbage (hvad vedkommen så ikke kan ) er det så ikke sådan at kommunen skal tilbagebetale til staten hvad de har fået i refusion til socialbedrageren ??

Det mener jeg helt bestemt, så hvis en socialbedrager snyder kommunen , kommunen opdager det, socialbedrageren bliver dømt og skal betale pengene tilbage , hvad vedkommen ikke kan , så bliver det jo en dyr forretning for kommunen for de skal betale refusion tilbage til staten som igen så er ligeglad med hvorvidt kommunen kan få hentet det ind fra socialbedrageren ...

Hmm er der nogen der kan følge mig he he

det kan ikke betale sig for kommunen at fange en socialbedrager de mister penge på det og man kan ikke pille hår af en skaldet eller hente penge ved en der ikke har dem .....

Så nej det er ikke ok at man bedrager og nej kommunen er ikke travlt optaget men har også her kassetænkning med i den (hvis mine teorier holder stik og jeg husker rigtigt )
  Besvar med citat