Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2010, 20:03   #31
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jo, men det skal vel ikke komme de mere bemidlede til skamme, at de fattige ikke har råd.

Her kommer mine børn også i første række, og familien generelt. Og jeg har det motto, at jeg vælger det bedste til mine børn. Havde folkeskolen været bedre, jamen så røg de i folkeskole. Men jeg har haft en søn gennem folkeskolesystemet og det var bestemt IKKE godt! De havde overhoved ikke den rummelighed de kæftede så meget op om, og for at han i det hele taget kunne komme op på niveau, krævede det at jeg sideløbende underviste ham herhjemme......han lærte ikke en brik derover!

Nu hvor jeg har en i privatskole (og den næste starter efter sommer ferien, og den sidste starter i 2012), kan jeg virkelig se forskel!! De har præcis den rummelighed jeg har efterlyst, der er mere diciplin, takt og god tone og ungerne bliver grebet inden de falder! I folkeskolen sejler det bare. Nu går han i børnehaveklasse, men kan allerede læse og skrive, hvor hans kammerater fra folkeskolen er pænt bagud og stadig sidder og hakker med alfabetet.
Så jeg synes altså pengene er givet godt ud, og jeg ser det mere som en invistering i en, måske, bedre fremtid og en, måske, roligere skolegang....

Men jeg kan ikke pisses af af Mette Frederiksens udmelding og har læst og forstået hende præcis som JSN.

Nu lige pr betaler deres Far for deres skolegang. Men, skulle han ikke kunne betale, dø eller andet, så betaler jeg selv for deres skolegang. Så kan børnechecken og/eller børnebidraget gå til dét....og så må jeg omprioriterer lidt her og der.

Sidst redigeret af Ninja; 07-05-2010 kl. 20:06.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat