Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2010, 21:28   #13
Tullee
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2008
Indlæg: 199
Blog Indlæg: 1
Styrke: 16
Tullee er ny på vejen
Tusind tak for alt jeres hjælp - og jeg kan sagtens følge jer m.h.t. at det også er vigtigt hvordan ens liv er i fritiden - men nu HAR min socialrådgiver truet mig med en kontanthjælp og det vil jeg for alt i verden helst undgå - for så kan min mand og jeg ikke få tingene til at hænge sammen økonomisk. Jeg har fået på skrift at jeg er i et tilbud efter lov om en aktiv beskæftigelsesindsats.
Mine smerter ligger hver dag på en skala fra 1 til 10 på 6 - 8 - 8 (jeg har haft 2 discosprolapser i min ryg) og ALT er afprøvet m.h.t. min ryg og mine smerter er den dag i dag stationære med stor chance for forværring - men ALT det tilsætter kommunen - de leger selv læger m.m. så jeg bider smerterne i mig hver eneste dag for ikke at havne på en kontanthjælp - kommunen ser også på - at min mand nu er gået på efterløn - for så kan han jo hjælpe mig meget mere m.h.t. rengøring m.m. i eget hjem - så jeg ved snart ikke hvad det er for et system vi er oppe imod? men det er i hvert fald grelt og umenneskeligt

Mvh.
Tullee
Tullee er ikke logget ind   Besvar med citat