Se enkelt indlæg
Gammel 04-05-2010, 19:39   #24
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af peterdj Se meddelelser
Men....... idag lå indkaldelsen så i postkassen. Start den 11. maj.
Efter # 74 b punkt 3 og bla. bla.

Så husk smerte skema og jobdagbog samt samarbejde med din læge (sagt uden at vide hvad du fejeler og hvor længe du har været ledig og syg )

Smerteskema? Altså hvordan jeg har det fra morgenen og hen over dagen på en skala, eller hvordan ??
Jobdagbog? Hvordan ens dag er gået på et evt. job eller mener du hvor jeg søger henne ad osv.??
Lider af kraftigt hævet v. ben (lymfodem) efter fjernelse af lymfer pga. kræft.
(vand/lymfe har ingen steder at løbe hen, end ud af hul på skinnebenet.(bliver så ramt af rosen igen og igen)). + rygproblemer så går til fysiotrp.
Hej jeg går ud fra, 74b punkt 3 er fra Lov om aktiv socialpolitik.
Få hellere din læge på banen og I kan sammen vurdere, om du kan klare aktiveringen.

Du kan ringe til sagsbehandleren og spørge til skemaet osv.... Jeg går ud fra, du må skrive, hvad du kan. Hvordan du har haft det med dit helbred i løbet af dagen.... Mener flere herinde selv har skrevet dagbog, de kan måske komme herind og fortælle lidt om det.

Ang. din lymfødem håber jeg, at du får kompressionsstrømper til dine ben, for hvis ikke, så søg om det..... De kan hjælpe på blodomløbet...

Sidst redigeret af curls; 04-05-2010 kl. 20:04.
curls er ikke logget ind   Besvar med citat