Se enkelt indlæg
Gammel 02-05-2010, 11:02   #9
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Jeg har en mor der har arbejdet som sygehjælper i 37 år og gik på efterløn sidste år, inden da nåede hun at kolapse tre gange på jobbet (i nat vagt hvor hun var alene ) havde hun ikke kunne komme på efterløn så var hun sq død i en eller anden nattevagt ....

Syntes at man skal reformere efterlønnen, og mener heller ikke at den bare skal være en selvfølge men hold da op hvor jeg får kvalme når jeg høre Martin Østergaard sige at de mennesker der er slidt ned "bare" kan få førtidspension , der er sq ikke noget der hedder "bare" førtidspension , der må være en anden måde at gøre det på , jeg kender mange der vitterlig ikke kan mere den dag de går på efterløn ....

Og så tror jeg det er på tide at man begynder at huske at efterlønnen kom til fordi de unge ikke kunne komme ind på arbejdsmarked og der ikke var job nok, og de gamle (grå guld ) blev for længe ..

Nu er situationen lidt anderledes nu ryger de unge ud pga besparelser (hov hørte vi lige en bøvs fra moderen til pædagoger he he ) men i løbet af nogen år vil vi mangle personale , men at sige de bare kan få førtidspension det er sq at være for glad .....
  Besvar med citat