Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2010, 16:15   #339
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Hla,

Man skal ikke "besvare" K10, vi rykker jo ikke hinanden heller vel . Ej kender du den når du skriver en mail og går ned i bunden for at finde "send" knappen, så er man da K10 imprægneret eller hvad det hedder og jeg er ikke en gang herinde så tit. Kun når jeg har overskud .

Jeg syntes at det er fedt at du har et godt samarbejde med din fagforening og super at du stadig er på sdp. det er du jo også berettiget til når du stadig er i behandling.

Det der blot "nager" mig i din sag er at de mener du skal et og du noget helt andet. Hvis du har en samarbejdspartner skulle I jo gerne mene det samme. Du må åbenbart ikke nævne det overfor kommunen, at du ønsker ftp. men hvorfor ikke ??

Jeg vidst først at det skulle være ftp. da jeg havde været i fleksjob, men du har jo også decideret fysiske skavanker, så måske er det derfor du mener at ftp. er den eneste vej ?. Mener eksperterne/lægerne at du på de fysiske skavanker, vil kunne få det bedre til at kunne bestride et fleksjob ? så er det jo super, og hvis den psykiske del så også kan følge med, så er der jo ikke andet for at prøve det af når din fysiske del er til det !?.

Hvornår udløber dine sdp ?

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat