Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2010, 19:03   #335
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Respekt for Zania, jeg kan jo bare læse det hele. Faktiske kan jeg give Zania ret i at prøvet noget andet, distrikt psykiatrien, er det også vores psykiatere ?. Jeg er faktisk ok glad for min. Pt. holder jeg pause ved min psykolog, og kommer nok heller ikke tilbage da mit forsikringsselskab for min behandlings forsikring har lukket kassen hertil.

Så jeg prøver at klare mig selv hvad det angår.

Da jeg røg ud af sdp. i 2007, gik der et år hvor jeg levede for egne penge. Det troede jeg at jeg kunne resten af livet, men sådan går det jo næppe. I 2008 tænkte jeg så at nu måtte jeg hellere søge en afklaring og få et fleksjob. !! Via en arbejds prøvning på 2 x 3 mdr. og en giga nedtur fandt jeg ud af at jeg måtte søge førtidspension. I jobcenteret i 2008 fik jeg dog fortalt at alle kan komme indfra gaden og søge fleksjob eller ftp. Så det må du da også kunne.

Hvad vil din fagforening og hvad vil du og din sagsbehandler ?? Det er med at være konkret og så må kommunen angribe din sag derud fra. Jeg syntes jo at det er helt hen i vejret at man tænker ordinær beskæftigelse med skåne hensyn, når du tænker førtidspension. Har de gang i nogle skuffe handler din fagforening og kommunen ? Der er i al fald noget i din sygehistorie de ikke tager til sig.

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat