Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2010, 17:30   #638
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
10. marts 2010

Socialminister Benedikte Kiær har bedt mig takke for din e-mail, som hun modtog den 2. februar 2010. Du vil modtage svar.

Med venlig hilsen

Julie Mølgaard Thaysen
Ministersekretariatet
________________________________________________

Ministeren, Holmens Kanal 22, 1060 København K
Tlf. 3392 9300, Fax. 3393 2518, E-mail [email protected]
J.nr. 2010-1789


Kære Benny Gerhard

Tak for din henvendelse af 2. februar 2010, hvor du gør opmærksom på din sag med Gladsaxe Kommune og efterspørger erstatning.

Jeg har forståelse for din frustration, men jeg har ikke mulighed for at afgøre din konkrete sag med Gladsaxe Kommune. Jeg kan heller ikke træffe afgørelse i erstatningssagen, idet denne type sager hører under domstolene.

For så vidt angår dine øvrige bemærkninger om din sag, herunder sagsbehandlingen i kommunen og ligeledes for behandlingen i Det Sociale Nævn, henvises til tidligere besvarelser. Herunder seneste besvarelse af 14. december 2009 samt af 28. maj 2009 på dine henvendelser af 15. og 28. januar samt 13. marts 2009, hvori det blandt andet oplystes, at ministeriet ikke kan pålægge kommunen at træffe en bestemt afgørelse i din konkrete sag.


Med venlig hilsen

Benedikte Kiær

Kan man heller ikke pålægge kommunerne, at holde sig til lægeerklæringer, og ikke mindst til sandheden?
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat