Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2010, 11:41   #20
AnnetteH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-05 2007
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 220
Blog Indlæg: 4
Styrke: 18
AnnetteH er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Den sagsbehandler burde altså fratages sit hverv. ALLE lægelige dokumenter burde vel komme over lægekonsulenten ? Med hvilken lovhjemmel kan en sagsbehandler holde nogle lægelige dokumenter tilbage? Dokumenter der åbenbart åben lyst er til klientens fordel i sagen. Det er da diskriminiation der vil noget og burde få konsekvenser for denne sagsbehandler og sagsbehandling i øvrigt. !!!
Ja du har helt ret. Nu fik jeg jo så da heldigvis rettet op på fejlen selv og fik alle papirene sendt afsted og som de efterfølgende sagde i pensionsudvalget, så var min sag jo så vel belyst at de ikke var i tvivl om at pension var det rigtigt for mig. Men tænk at det skulle helt der ud og havde jeg ikke selv taget fat, hvor var jeg så endt, jo jeg var kommet på kontant hjælp (0 kr.), ny sagsbehandler og sendt på et 37 timer/uge reva forløb i 3 mdr. som bare ville have forværet min situration, dette har jeg lederen af sygedagpenge kontoret ord på. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg ville have det idag hvis det var sket....
Men igen takke være K10 så fik jeg overskud, gode råd og vejledning i hvad jeg skulle være obs på og fik reddet tråedene ud selv. Men man skal godt nok være stærk for at være syg i dagens Danmark.

AnnetteH
__________________
Smil til verden, trods alt
AnnetteH er ikke logget ind   Besvar med citat