Se enkelt indlæg
Gammel 20-04-2010, 10:00   #7
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Citat:
Andersine85 : *SUK*

NEJ Popiae, jeg er ikke naiv, jeg ved godt, at ikke alle kommuner, sagsbehandlere og teams er lige gode, og ikke alle der burde, får.

Men i spurgte til, hvorfor kommunen kan placerer borgere under stk 3, når de har fået afslag på pension, og det kan det, fordi jo så, ganske naturligt, ikke mener, at der er en dokumenteret varig nedsættelse af arbejdsevnen, for hvis der var det så BURDE de jo give fleks/pension, men når de ikke vil det, så kan de jo ikke samtidig skyde sig selv i foden, ved at placerer folk under en paragraf, hvor de ALLIGEVEL så siger, at der er eb varig begrænsning, vel?
Andersine, kunne du ikke tænke dig at kontakte DR Dokumentar med din viden. Jeg er overbevist om, at de gerne tager din udlægning mv, uden du behøver stå frem med navns nævnelse.

Vi andre kan baske og dokumentere i et væk - det er når I på den anden side af skrivebordet tør sige fra, at der for alvor lyttes.

Tidl. sociallæge Ellen Ryg Olsen gjorde det, og er meget troværdig og kæmper en kamp.

Tidl. læge Jytte Hestbech er fremme med dokumentation.

Du siger selv at Dansk Socialrådgiverforening er for konfliktsky - så måske DU kunne gøre en forskel for os
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat