Se enkelt indlæg
Gammel 18-04-2010, 21:56   #312
Andersine85
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2010
Indlæg: 1.200
Blog Indlæg: 36
Styrke: 16
Andersine85 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af hla72 Se meddelelser
Må indrømme, at jeg er meget overrasket over det du skriver med psykologpraktikanter.... det kan vel ikke være meningen, at jeg skal stoppe hos min psykolog, som kender mig og har kendt mig så længe, og så starte forfra for at spare penge? Hvordan vil det da ikke se ud i min sag?
Nej, kan godt se det ikke er en mulighed, hvis du har gået ved din psykolog længe.

Men så er det da sagt ud som en mulighed til andre, som ikke er nået dertil endnu.

Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
Jeg var alså i arbejdsprøvning inden jeg fik at vide min sygdom var stationært
faktisk viste jeg eller kommunen ikke noget om sygdom. Kun en del af det
ergo så mener du en arbejdsprøvning ikke gælder.
Nu mente anden aktør overhovdet ikke jeg havde nogen arbejdsevne, så i mit tilfælde er det faktisk lige meget.
så har åbenbart været stjerneheldig at alt var på skrift inden de 52 uger.
for så havde jeg ingen penge fået i dag

Men du siger alså ens sygdom skal være stationært, før en arbejdsprøvning gælder?

Jo den kan jo godt gælde, hvis din arbejdsevne ikke påvirkes yderligere af din sygdom, men ellers kan det faktisk godt være en "ugyldig" arbejdsprøvning, fordi at behandling kan ændre folks helbred til det bedre.
Men det er også derfor, at folk ofte kommer ud i 2 arbejdsprøvninger, inden der kan afgøres noget.
__________________
Er uddannet socialrådgiver, har arbejdet 3 år med sygedagpenge, men er lige skiftet til kontanthjælp match 2 og 3 og er altså, derfor, på den anden side at skrivebordet end de fleste herinde

Min lille hverdagsblog: http://www.k10.dk/blog.php?u=4874
Andersine85 er ikke logget ind   Besvar med citat