Emner: Lægevalg
Se enkelt indlæg
Gammel 17-04-2010, 15:06   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja det kan de faktisk, desværre for det betyder faktisk at de kan "købe" afgørelsen på forhånd (ikke at de nødvendigvis gør det) De må sågar sende dig til en hvor du ingen mulighed har for at klage over dårlig behandling, eller fejlagtige oplysninger.

Efter advokaternes mening, ud fra retssikkerheds loven, BØR det være sådan at kommunen udvælger en 3 stykker man som borger så kan vælge i mellem, men sådan er det EKSTREM sjældent, naturligvis aller helst klienten selv der vælger.
Et af problemerne er at de har brug for en udtalelse fra en uvildig, er det borger der vælger kan det være meget nemt at komme til at vælge en der ikke er, og fy fy skamme, mens kommunerne så men gerne må

Da min kommune ville, FRYGTEDE jeg virklig at komme til en "betalt" mest fordi min sag er fyldt med lovbrud af værste skuffe, hvad værre var jeg kunne ikke finde vedkommende registreret nogle stedder dvs = en af dem man ikke kan klage over, det hjalp altså ikke på min tiltro tvært om.
I stedet skrev jeg et brev hvor jeg tog tingene på forhånd og bla skrev at jeg foreholdte mig retten til at få udtalelsen annulleret, hvis rapporten tydeligt afveg fra tidligere udtalelser fra hhv psykiater og psykolog.

Ja rapporten stemte overens med tidligere udtalelser, det betød så at kommunen faktisk ikke kom et eneste hak videre i deres sag, for de vil ikke det udtalelserne peger imod, og mig kan de ikke få til det, de vil, eller dvs de kan de nu sagtens, men ikke ved at bryde loven, ved at gå den rette vej, og den så ender med at sige, det er der jeg skal havne, fint med mig, men de vil netop ikke gå den vej de skal (dvs de kan slippe for den vej ved at få mig til at sige fint så går vi uden om, der er det helt lovligt, men det får de mig ikke til, af den simple grund at jeg ikke mener at jeg hører til på den hylde, jeg ville ikke kunne se mig selv (eller andre der er MEGET mere syge end jeg) i øjnene ved at havne der på en løgn)

Jeg viste at de kunne finde på det, der vil være økonomi i det for dem, og her i kommunen er penge ekstrem styrende, bla derfor kommunen nægter at lade min sag køre af den vej de faktisk bør.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat