Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2010, 23:32   #21
Ruby
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2009
Indlæg: 230
Styrke: 15
Ruby er ny på vejen
Andersine85 - tror du er galt på den her - mener godt nok heller ikke man kan tage på ferie når man er deltids sygemeldt(eller raskmeldt som du vælger at vende den) Har kollega der pga. stress har været på nedsat tid/sygemeldt - og hun kunne ikke komme afsted. Anden kollega ligeså¨.... det er altså vældig besværligt at rejse når man er sygemeldt... helt eller lidt

Til trådstarter...

Sikke dog en..... HUN som CHEF burde vide bedre end at smide sådan noget i knolden på en sygemeldt medarbejder EN FREDAG!!!! Men ja 120 dages reglen er afskaffet - men betyder bare ikke at du ikke kan opsiges grundet sygdom - men de skal dog have en del bevisbyrde at løfte.. :-) :-)

Jeg er selv blevet opsagt pga for meget sygefravær I MIT FLEXJOB... og jeg er a-kasseansat... så heller ikke der er der vildt meget forståelse..

Håber du formår på EN eller anden måde at få lidt weekend hyggeafslapning alligevel...

Kan SÅ meget godt følge dig i det der med borgerkontakten - sådan havde jeg det også da jeg måtte indse at jeg ikke længere kunne have med meldlemmer at gøre.. det er et hårdt slag.... som kan tage tid at acceptere...

Du får lige et par
Ruby er ikke logget ind   Besvar med citat