K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Prøv lige og spørg... (https://www.k10.dk/showthread.php?t=6901)

mimse 19-12-2008 12:07

Prøv lige og spørg...
 
... om jeg er jordens gladeste person idag!

Jeg har netop modtaget brev fra SKAT, hvor de skriver at de har eftergivet min studiegæld helt.... WHAT!!!!

Jeg er simpelthen så glad, for jeg har ligget søvnløs over, hvordan jeg nu skulle betale den tilbage når jeg er førtidspensionist. Det er simpelthen den julegave der slår alle. Skyldte dem over 100.000. SKAT idag elsker jeg jer....:D

Rigtig glædelig jul til jer alle sammen herinde på k10, og må jeres jul blive lige så god som min lige er blevet.

Kæmpe :kram: til alle herinde.

Mimse

Huldra 19-12-2008 12:41

Det var da en dejlig gave at før lidt før jul... tillykke med det..

bmdc 19-12-2008 13:13

hej Mimse :kram:

Ja det var da noget af en julegave fra den side. ;)
Det er rigtig dejligt at høre :)

:kram: bmdc

pjuske 19-12-2008 13:17

Kæmpe STORT TILLYKKE det var dejligt for dig

Pjuske

lone t 19-12-2008 13:39

Sikke en julegave :) Kæmpe TILLYKKE og god jul

Neurosmølf 19-12-2008 13:49

Sikken kalendergave :)
 
Tillykke mimse
Du havde selvfølgelig hellere kunnet arbejde og betale tilbage, men med ftp må Du (og SKAT ;) ) erkende det nok ikke kan ske, derfor kan det kan forhåbentlig give lidt mere ro på dit liv, også når den første glæde er overstået :)
Hvis nogen brokker sig eller er misundelige, skal du ikke lytte til dem. Jeg nåede heldigvis at betale min og har såmænd også betalt rigeligt i skat til at dække din, så Du har ihvertfald min opbakning overfor dem der måske får ondt i n*msen.
Endnu engang, hjerteligt tillykke med afgørelsen :kram:

mvjh ( med venlig julehilsen )
Nøvsen

bam 19-12-2008 14:48

tillykke med den dejlige julegave, jeg glæder mig på dine vegne :p

håber du så får en god jul

bam :kram:

zolskin 19-12-2008 16:43

Tillykke med det!
Men det er faktisk ret nemt, når man er blevet førtidspensionist for så ved de jo at arbejdsevnen er nedsat!

helle4 19-12-2008 17:18

Dejligt at høre en positiv nyhed, mange gange Tillykke til dig, og god jul. :) fra Helle

mimse 20-12-2008 14:13

Tusinde tak for alle hilsnerne... Jeg er stadig helt oppe i skyerne, men fatter ikke rigtig at det er sandt.

Jeg har slet ikke haft i tankerne at nogen kan have ondt bagi over det... Havde selv været rigtig glad på andres vegne, hvis de havde fået eftergivelse. Ved godt jeg selv har taget lånet, men dengang regnede jeg jo også med at få en uddannelse, så jeg havde råd til at betale det tilbage. Det ville have været at foretrække....

kram mimse


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:50.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension