K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Afslag igen........ (https://www.k10.dk/showthread.php?t=6348)

Suncil 29-10-2008 12:13

Afslag igen........
 
Jeg er et tudefjæs idag, har fået brev fra ask, at min arb.skade sag er afvist igen.:confused:

De mener ikke der er kommet nyt i sagen,blev i 2003 op i skulderen, fjernelse af slimsæk og næbdannelse efter bb havde smidt sig ind i min skulder. Prøvede længe at holde til mit arbejde, men måtte opgive 1/8 2007 og blev bevilget ftp pr 1/7-08.Skal på sygehus i nov. med den raske arm, som nu er blevet overbelastet.:eek:

Af mine papir står der jeg har tydeligt muskulær atrofi omkring højre skulderled. Diagnose som er stillet er skulderlidelse uden specifikation og non-malin smertestilstand af kronisk karakter, samt bløddelsreumatisme.

Jeg har sq ikke valgt ikke at kunne arbejde mere , for den udd som jeg tog for 11 år siden ( sos.ass), har altid været det jeg ville:mad: Inden syede jeg hjemme i 8 år.

Når jeg kommer ovenpå vil jeg anke den, hvis det overhoved kan betale sig:confused::mad:

Snøft Suncil:(

buster 29-10-2008 14:51

ØV -suncil, det er jeg ked af at høre :(

Nu er jeg ikke lige klar over hvordan din sag ellers har været(tilgiv) men ellers så ville jeg da klart anbefale dig at have din lokale arbejdsskadeforening med, hvis du ikke allerede har?

Ja, uanset hvad ville jeg da også anke den. Ved det er svært at holde ud men hvis det kan være dig til nogen trøst overhovedet så tog min sag ca 8 år før den blev nogenlunde afsluttet, så hold ud :)
(Til sidst blev jeg dog så nødsaget til at hyre en advokat for det blev mere end indviklet og så kom der gang i sagen, heldigvis.)

Nej, jeg tror bestemt ikke at der er nogen af os der bevist vælger at blive syge, det er trods fjolsets holdning(CHF) hvermands herre, så glem du alt om det og du får lige et :kram: med på vejen.

Suncil 29-10-2008 15:28

Hej Buster

Tak for :kram: trængte jeg lige til

Lokal arb.skadeforening kender jeg ikke til. Hvad er det ?

Tilbage i 2003 afviste ask bl.a fordi jeg ikke var gået til læge inden 24 t, går altså ikke til læge hele tiden, troede jo også det blev bedre, havde nemlig 5 fridage efter mit rul. Sikke dum man er.:(

Har også overvejet det med advokat, nogen der ved om det kan hjælpe og har jo kun 4 uger til at anke:confused::mad:

Vil ikke lade det kue mig, har trods alt min familie. Selvom jeg ikke kan meget af det jeg kunne tidligere:)

:kram: Suncil

zuza 29-10-2008 17:52

Suncil...:kram::kram:

Se her, hvor du kan finde en masse godt.

(Husk forresten at bruge søgefunktionen på siden.)

http://www.k10.dk/showthread.php?t=1...sskadeforening

:kram:

frhansen 29-10-2008 18:06

Øv hvor træls for dig :kram:

Den udstødte 29-10-2008 21:59

Hej Suncil!

Øv, det er vel nok træls for dig. Jeg går selv og venter på en afgørelse om arbejdsskade, fra ASK. Jeg har allieret mig med en advokat - men det er jo ikke en sikkerhed for, at det går som man håber og tror.........

Men jeg synes det kunne være en god idé, at søge hjælp hos en advokat med erstatning som speciale. Jeg selv bruger Hjulmand og Kaptain - de er meget professionelle.

Held og lykke! Knus og kram!

Den Udstødte

Suncil 29-10-2008 22:07

Hej Alle

Tak for jeres venlige svar, det varmer:kram:

Jamen troede godt jeg kunne klare det selv uden advokat, mente jo det var så oplagt :rolleyes::)

V.h Suncil :kram:

jbsm4 29-10-2008 23:05

du skal ikke tvivl et sekund om at anke sagen! det med advokaten er ligegyldigt synes jeg,spiller ikke et stort rolle i ASK.

Thelma 29-10-2008 23:39

øv
 
Hej Sunsil.

Øv Suncil, hvor trist for dig, men som andre har sagt ,helt klart du skal anke videre---jeg er selv ny her på k10, jeg krummer så meget tæer når jeg læser historier om alle de års venten i sagerne, ja det kræver f..... et godt heldbred at kæmpe for sin ret og samtidig skulle være syg, jeg er der med et:kram::kram:til dig og dine kære. Thelma.

Maximus482 12-05-2009 09:08

Kan se det er noget tid siden, der har været skrevet her på dit indlæg, så jeg ved jo ikke hvor langt du er nået med din sag. Men jeg kan anbefale dig en god advokat. Han har tidligere arbejdet i arbejdsskadestyrelsen, og kender således deres måde at arbejde på.
Du skriver bare til mig, hvis du ønsker at få hans navn og tlf. nr.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:49.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension