K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Dit og Dat (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=17)
-   -   En hyldest til K10 og Co. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=6062)

Viper 26-09-2008 01:00

En hyldest til K10 og Co.
 
Kære alle brugere her på siden.

Jeg må bøje mig i støvet når jeg ser hvilke skæbner der "gemmer sig her" og alligevel har tid og pykisk overskud til at være noget for andre i samme eller værre situation.

Jeg kunne sikkert nævne alle på en lang liste, men vil nøjes med at nævne nogle få i flæng såsom Helle 4, Hejdien, Flemming Leer, Huldra, Buster og alle de andre brave og modige mennesker der finder ind på K10 for at støtte andre i deres nød.

Hvis jeg nogensinde har haft tvivl om hvem der er de VIRKELIG stærke mennesker i denne verden behøver jeg bare at gå ind på K10 for at finde svaret.

Må alle guder, eller hvad denne verdens mennesker nu tror på, beskytte jer alle og give jer lykke og fremgang i al jeres ulykke.

:kram::kram::kram: Viper

phhmw 26-09-2008 08:26

Spejl dig
 
Kære Viper.

:kram: du kan også gå ud i dit spejl og takke den person som nu ser dig i øjnene. Du er jo også med i dette spændende arbejde.
Hilsen :p

Stoktoft 26-09-2008 12:39

ALLE FOR EN, EN FOR ALLE

Sådan er det herinde, der er altid nogen der er parate til, at give støtte og vejledning.

Stoktoft

Viper 27-09-2008 00:07

Til phhmw vil jeg sige tak for tilliden, jeg skal forsøge mit bedste for at være den værdig.

Til stoktoft vil jeg sige at JA!!! Alle for en og en for alle er det helt rigtige ordsprog for denne side og alle brugere der kommer her.

Jeg ved i hvert fald hvor meget det betyder for mig og Hyanna.

;) Viper

All I want to say is that they don´t really care about us (michael Jackson)

Viper 29-03-2009 21:45

Bekræftelse
 
Det er godt nok lang tid siden jeg har skrevet i denne tråd, men nu får I den altså. :D

Det jeg skrev dengang om min næsegruse beundring holder vand som aldrig før. Nu har jeg fulgt og deltaget i meget af det der foregår herinde lige siden dengang. Og jeg bliver stadig grebet af en følelse af stor beundring for jer der er herinde. :cool: :)

Det har slået mig at hvis alle mennesker var som jer, så var der sq nok ikke noget der hed nød og elendighed her på jorden. Er der noget der kendetegner folk her på siden så er det næstekærlighed i ordets bedste betydning.

Jeg hilser jer og bukker mig i dyb ærbødighed og ydmyghed.

Mega :kram: Til alle her på siden. Viper

helle4 29-03-2009 23:07

Tak kære Viper.. jeg rødmer sq :( jeg har nu ikke skrevet så meget herinde længe.. har været lidt down, men følger med på sidelinien ;)

Jeg har også en Stor voldsom beundring, tilovers for alle Jer der skriver herinde og hjælper alle der er fanget / i knibe, i det lortesystem, som Danmark har udviklet, i de seneste 7-8- år!!:mad:

Jeg håber og ber`til at: Vi alle kommer godt videre i livet, og med vores psyke i behold :eek:

Nå lyder sq lidt depri.. men er jeg nu ikke hehehe, bare tænksom :)

Tak for dig Viper og din søde Hyanna, samt alle herinde.

Tusinde :kram: Helle.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:15.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension