K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   jobsøgning som ledig fleksjobber (https://www.k10.dk/showthread.php?t=32747)

Kiffer 08-10-2015 11:35

jobsøgning som ledig fleksjobber
 
man skal jo søge nogen Job i ugen men hvordan gør man det når der ingen ledige Job er i ens område ?

jjsonn 08-10-2015 12:04

søger uopfordret,det er også der de fleste får job.

hvis man møder opog kan vise, at man ikke ligner en syg, er det også en god ide, mange virksomheder ved ikke hvad fleksjobber er,de tor tit, at hvis de ansætter en,er de altid syge og det koster dem en masse

Kiffer 08-10-2015 12:12

Citat:

Oprindeligt indsendt af jjsonn (Send 332383)
søger uopfordret,det er også der de fleste får job.

hvis man møder opog kan vise, at man ikke ligner en syg, er det også en god ide, mange virksomheder ved ikke hvad fleksjobber er,de tor tit, at hvis de ansætter en,er de altid syge og det koster dem en masse

jamen når der ingen ledige stillinger er i den omkreds man har mulighed for ?

gisne 08-10-2015 14:12

Så søger man uopfordret hos firmaer man gerne vil arbejde for, selv om de ingen ledige stillinger har slået op

stribe 08-10-2015 14:53

:kram:

Sådan gjorde jeg nemlig .

Bankede p¨å og det virker -. Jeg fik job af det . :D:))

kommer dog nok an på ens branche og hvad man vil søge .




stribe ftp

jjsonn 08-10-2015 17:06

lige nu er det jo ikke mange job nogen steder og skal man søge, ja såkan man jo kun prøve

Kiffer 08-10-2015 22:15

ja men i mit område er der kun 15 virksomheder. det står i mine papir at det skal være her omkring . Jeg kan ikke bruge en halv time i transport så er jeg smadret i ryggen resten af dagen og dur ikke til et dyt når

stribe 08-10-2015 23:05

Kiffer

Derfor skrev jeg også det var nok ikkr alle steder og i alle brancher det kunne bruges ..

Jeg er landmand og havde lettere opgaver i fleksjob ...landmand er der nok af ude på landet .:))

Det virkede bare her og igen nok ikke alle kan bruge den løsning ..

Ønsker dig held pg lykke :kram:

Stribe ftp

Kiffer 08-10-2015 23:30

Citat:

Oprindeligt indsendt af stribe (Send 332423)
Kiffer

Derfor skrev jeg også det var nok ikkr alle steder og i alle brancher det kunne bruges ..

Jeg er landmand og havde lettere opgaver i fleksjob ...landmand er der nok af ude på landet .:))

Det virkede bare her og igen nok ikke alle kan bruge den løsning ..

Ønsker dig held pg lykke :kram:

Stribe ftp


tusind tak men hvad gør man når de Job man kan søge er søgt ?
og gælder opslag på Facebook med ansøgning om Job også ?

stribe 08-10-2015 23:54

Må være dig svar skyldig . Jeg gik aldrig rigtig ledig .

Så er ikke den rigtige at spørge .de år jeg var i fleksjob skiftede jeg 2 gange i samme erhverv ,

Kom til skade og på et tidspunkt " skulle jeg " fyres pga sygdom . Men det tog langtid .
Imorgen ved nogen det sikkert

Stribe FTP


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:33.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension