K10 - Flexjob & Førtidspension

K10 - Flexjob & Førtidspension (https://www.k10.dk/index.php)
-   Spørgsmål ang fleksjob (https://www.k10.dk/forumdisplay.php?f=27)
-   -   Så blev man endlig ansat i fleks job, hvad får jeg før skat. (https://www.k10.dk/showthread.php?t=27290)

HvadNuLilleDu 24-06-2013 14:00

Så blev man endlig ansat i fleks job, hvad får jeg før skat.
 
Så folk jeg endelig fleks job 20 timer om ugen til 120.- kr i timen.
men jeg fatter simpelthen ikke hvordan man regner sig frem til hvad man så får før skat.

stampe 24-06-2013 15:13

Er det det offentlige tilskud, du vil beregne, kan du fx bruge beregner på gigtforeningen.dk eller fleksjobland.dk. Der er flere andre, som du nok kan google. Ellers skriv igen.

HvadNuLilleDu 24-06-2013 15:36

tror jeg fik den fra fleksjobland.dk til at virke
kan det passe med ca 19465.- kr før skat

mik16 24-06-2013 17:54

Citat:

Oprindeligt indsendt af HvadNuLilleDu (Send 276012)
tror jeg fik den fra fleksjobland.dk til at virke
kan det passe med ca 19465.- kr før skat

Tillykke med jobbet ;-)

Og ja det stemmer med de 19465 kr/md ;-) Hvis du har pension i overenskomsten.

Jeg er administrator for fleksjoblolland.dk, og vil benytte denne lejlighed til at komme med en lille historie.

Jeg har igår sammen med en anden K10 bruger gennemgået hans flekslønstilskud for maj måned. Kommunen havde ganske enkelt "snydt" ham for ca. 3500 kr i tilskud.
De har ganske enkelt ikke forstået HVORDAN flekslønstilskuddet skal beregnes korrekt.
Jeg har ikke det indtryk at kommunerne bevist forsøger at snyde, men det er ikke nemt at gennemskue beregningen, hvis man som kommune stadig intet brugbart har modtaget fra det offentlige. Hmm.

SÅ TJEK jeres beregning.. Brug evt. vores beregner eller een af de andre på nettet.. Den er lavet som en håndsrækning til os fleksere, og ganske gratis ;-)
Beregneren ligger HER

Er det jer helt umuligt at finde ud af den, så er der en mailadresse nederst på hjemmesiden. Mailer I, så forsøger jeg gerne at hjælpe i den udstrækning tiden er til det. Jeg har jo også et fleksjob som skal passes ;-)

Spunken 24-06-2013 18:01

Er de 20 timer så effeketive timer?
 
Du får jo kun de 120 kr i timen for de effektive timer.

mik16 24-06-2013 18:18

Citat:

Oprindeligt indsendt af Spunken (Send 276031)
Du får jo kun de 120 kr i timen for de effektive timer.

Ja korrekt.. Men det er forhåbentligt de timer der er regnet med ;-)

Og dog.. Det giver faktisk mere samlet hvis det kun var 15 timer effektivt.. Er det så en fejl i beregningen ??? Nej det er bare en "smutter" i reformen ;-)

Webmaster 24-06-2013 20:16

Der ligger to links til fleksjobsberegnere...både gigtforeningens og fleksjob lollands beregnere...under Nyttige Links

Mere så man ved det fremover og hvis man ikke lige kan finde linket igen...

HvadNuLilleDu 27-06-2013 07:27

Citat:

Oprindeligt indsendt af mik16 (Send 276030)
Tillykke med jobbet ;-)

Og ja det stemmer med de 19465 kr/md ;-) Hvis du har pension i overenskomsten.

Jeg er administrator for fleksjoblolland.dk, og vil benytte denne lejlighed til at komme med en lille historie.

Jeg har igår sammen med en anden K10 bruger gennemgået hans flekslønstilskud for maj måned. Kommunen havde ganske enkelt "snydt" ham for ca. 3500 kr i tilskud.
De har ganske enkelt ikke forstået HVORDAN flekslønstilskuddet skal beregnes korrekt.
Jeg har ikke det indtryk at kommunerne bevist forsøger at snyde, men det er ikke nemt at gennemskue beregningen, hvis man som kommune stadig intet brugbart har modtaget fra det offentlige. Hmm.

SÅ TJEK jeres beregning.. Brug evt. vores beregner eller een af de andre på nettet.. Den er lavet som en håndsrækning til os fleksere, og ganske gratis ;-)
Beregneren ligger HER

Er det jer helt umuligt at finde ud af den, så er der en mailadresse nederst på hjemmesiden. Mailer I, så forsøger jeg gerne at hjælpe i den udstrækning tiden er til det. Jeg har jo også et fleksjob som skal passes ;-)

Tak for det :)
Vi er enige om jeg er effektiv 20 timer. dog bliver jeg senere på året sat ned i tid fordi virksomheden har en meget stille tid om vinteren.


Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:56.

Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension